Érdeklődni szeretnék azzal kapcsolatban, hogy tervez -e a Telekom bármilyen hivatalos választ vagy megoldást ajánlani arra, hogy egyszerüen semmilyen módon nem tudok online vásárolni készüléket részletre csak akkor ha mobilelőleg címszó alatt bekérik a teljes készülék árat (mindegy milyen konstrukciót választok, szinte az összes permutációra már rápróbáltam)?
Már panaszt is tettem ami után annyi választ kaptam, hogy javították a rendszerhibát mostmár vásárolhatok részletre. Ami igaz is ugyan úgy a teljes ár kiköhögése után.
Nem értem ha korlátozva vannak a részletre elhozható eszközök darab száma vagy a részletre futó készülékek össz értéke akkor mondják azt ne csak a félre beszélés mennyen. Közölje ha "x" készülék részleteket befizetem egyszerre akkor rendelhetek egy másikat.
Minden számlát, készülék részletet pontosan fizetek jó néhány éve. Megértem ha nagyobb mobil előleget kérnek be, de amikor megkérdeztem, hogy ha több a mobil előleg mint a 24 hónap alatt fizetett mobil számlám akkor azt nem gondolják nonszensznek? Természetesen erre nem kaptam választ, csak hogy automatikus a rendszer kötbér meghatározása, manuálisan nem lehet belenyúlni. Ezt se nagyon hiszem, de legyen így.
Esetleg tudtok bármilyen megoldást a problémára azon kívűl hogy vásároljak személyesen? Mert nem nagyon szeretnék elesni a 14 napos elállástól.
Minden szolgáltatás tőlük van. Minden újdonságot az első hetekbe megrendelek. Ezért is érzem egy kicsit érdekesnek hogy kb. a ***** kategóriába tartozom.
Kérdés
vazsonyierik
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék azzal kapcsolatban, hogy tervez -e a Telekom bármilyen hivatalos választ vagy megoldást ajánlani arra, hogy egyszerüen semmilyen módon nem tudok online vásárolni készüléket részletre csak akkor ha mobilelőleg címszó alatt bekérik a teljes készülék árat (mindegy milyen konstrukciót választok, szinte az összes permutációra már rápróbáltam)?
Már panaszt is tettem ami után annyi választ kaptam, hogy javították a rendszerhibát mostmár vásárolhatok részletre. Ami igaz is ugyan úgy a teljes ár kiköhögése után.
Nem értem ha korlátozva vannak a részletre elhozható eszközök darab száma vagy a részletre futó készülékek össz értéke akkor mondják azt ne csak a félre beszélés mennyen. Közölje ha "x" készülék részleteket befizetem egyszerre akkor rendelhetek egy másikat.
Minden számlát, készülék részletet pontosan fizetek jó néhány éve. Megértem ha nagyobb mobil előleget kérnek be, de amikor megkérdeztem, hogy ha több a mobil előleg mint a 24 hónap alatt fizetett mobil számlám akkor azt nem gondolják nonszensznek? Természetesen erre nem kaptam választ, csak hogy automatikus a rendszer kötbér meghatározása, manuálisan nem lehet belenyúlni. Ezt se nagyon hiszem, de legyen így.
Esetleg tudtok bármilyen megoldást a problémára azon kívűl hogy vásároljak személyesen? Mert nem nagyon szeretnék elesni a 14 napos elállástól.
Minden szolgáltatás tőlük van. Minden újdonságot az első hetekbe megrendelek. Ezért is érzem egy kicsit érdekesnek hogy kb. a ***** kategóriába tartozom.
Bocsi a hosszu posztért.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.