Ugrás a tartalomhoz
  • 2

Mobil vásárlás részletre


vazsonyierik

Kérdés

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék azzal kapcsolatban, hogy tervez -e a Telekom bármilyen hivatalos választ vagy megoldást ajánlani arra, hogy egyszerüen semmilyen módon nem tudok online vásárolni készüléket részletre csak akkor ha mobilelőleg címszó alatt bekérik a teljes készülék árat (mindegy milyen konstrukciót választok, szinte az összes permutációra már rápróbáltam)?

Már panaszt is tettem ami után annyi választ kaptam, hogy javították a rendszerhibát mostmár vásárolhatok részletre. Ami igaz is ugyan úgy a teljes ár kiköhögése után.

Nem értem ha korlátozva vannak a részletre elhozható eszközök darab száma vagy a részletre futó készülékek össz értéke akkor mondják azt ne csak a félre beszélés mennyen. Közölje ha "x" készülék részleteket befizetem egyszerre akkor rendelhetek egy másikat.

Minden számlát, készülék részletet pontosan fizetek jó néhány éve. Megértem ha nagyobb mobil előleget kérnek be, de amikor megkérdeztem, hogy ha több a mobil előleg mint a 24 hónap alatt fizetett mobil számlám akkor azt nem gondolják nonszensznek? Természetesen erre nem kaptam választ, csak hogy automatikus a rendszer kötbér meghatározása, manuálisan nem lehet belenyúlni. Ezt se nagyon hiszem, de legyen így. 

 

Esetleg tudtok bármilyen megoldást a problémára azon kívűl hogy vásároljak személyesen? Mert nem nagyon szeretnék elesni a 14 napos elállástól.

Minden szolgáltatás tőlük van. Minden újdonságot az első hetekbe megrendelek. Ezért is érzem egy kicsit érdekesnek hogy kb. a ***** kategóriába tartozom. 

 

Bocsi a hosszu posztért.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3
Ekkor: 2018. 11. 15. at 18:58, vazsonyierik írta:

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék azzal kapcsolatban, hogy tervez -e a Telekom bármilyen hivatalos választ vagy megoldást ajánlani arra, hogy egyszerüen semmilyen módon nem tudok online vásárolni készüléket részletre csak akkor ha mobilelőleg címszó alatt bekérik a teljes készülék árat (mindegy milyen konstrukciót választok, szinte az összes permutációra már rápróbáltam)?

Már panaszt is tettem ami után annyi választ kaptam, hogy javították a rendszerhibát mostmár vásárolhatok részletre. Ami igaz is ugyan úgy a teljes ár kiköhögése után.

Nem értem ha korlátozva vannak a részletre elhozható eszközök darab száma vagy a részletre futó készülékek össz értéke akkor mondják azt ne csak a félre beszélés mennyen. Közölje ha "x" készülék részleteket befizetem egyszerre akkor rendelhetek egy másikat.

Minden számlát, készülék részletet pontosan fizetek jó néhány éve. Megértem ha nagyobb mobil előleget kérnek be, de amikor megkérdeztem, hogy ha több a mobil előleg mint a 24 hónap alatt fizetett mobil számlám akkor azt nem gondolják nonszensznek? Természetesen erre nem kaptam választ, csak hogy automatikus a rendszer kötbér meghatározása, manuálisan nem lehet belenyúlni. Ezt se nagyon hiszem, de legyen így. 

 

Esetleg tudtok bármilyen megoldást a problémára azon kívűl hogy vásároljak személyesen? Mert nem nagyon szeretnék elesni a 14 napos elállástól.

Minden szolgáltatás tőlük van. Minden újdonságot az első hetekbe megrendelek. Ezért is érzem egy kicsit érdekesnek hogy kb. a ***** kategóriába tartozom. 

 

Bocsi a hosszu posztért.

Szia!

Előleget az online felület mögött működő fizetőképesség vizsgálat állapítja meg. Előleget minden kedvezménnyel vásárolt készülék eladás során kérhetnek (részlet, egyösszegű, és 0 Ft-os konstrukcióban, új/meglévő ügyféltől, előfizetéses és készülék upgrade során is). Az előleg összege akár a készülék listaára is lehet (főleg csúcskategóriás készülékeknél), és ez egy készülék upgrade eladása során is megtörténhet! A vásárlási keret túllépése esetén is meg lehet venni a készüléket részletre, amennyiben a kereten felüli összeget előlegként kifizetésre kerül. Az arany/platina besorolás nem számít már!

Ennyit tudtam kideríteni.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Nagyon szépen köszönöm, hogy utána jártál a dolognak. Teljesen logikus és érthető amit itt levezettél.
Egyetlen dolgot nem értek, az pedig a mellébeszélés. Mi értelme ködösen fogalmazni, ha le lehet írni ezt érthetően is. 
Mondjuk azóta meg tudtam rendelni a kiszemelt készüléket 0 Ft előleggel online. Érdemi változás nem történt az előfizetéseimben. Korábbi panasz levelemre jött egy sablon semmit mondó válasz megint.  Lehet egyedi engedélyezéssel valamit beállítottak nekem az online felületen, ezt így nem tudom megmondani. 

 

Köszönöm még egyszer!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Én is ebben a cipőben jártam, ügyfélszolgálat segített. Sajnos nem tudsz mást csinálni addig, amíg vannak más készülékeid (TV, telefon, minden más, ami náluk kapható), amiket két éven belül vettél készülékkedvezménnyel. Bizonyos összegű készülékkedvezményt enged a T és ez valószínű nálad is elérte a plafont. Ha lejárnak a hűségek, akkor lehet megint sima részletre venni... És sajnos nem számít, hogy van-e még részlet vagy kifizetted-e, az a lényeg, hogy kaptál készülékkedvezményt. Nekem is sajnos a személyes, egyéni elbírálást javasolták...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: nylacika
kiegészítés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...