Szeretném a segítségeteket kérni a következő problémával kapcsolatban. Január 6.-án voltam az egyik T üzletben, hogy lemondjak egy készülék biztosítást és mivel a hűségem lassan lejár ezért érdeklődjek díjcsomag és készülék iránt. A díjcsomagot sikerült is kiválasztanom de a készülékben még nem voltam biztos. A kiszolgáló úriember felajánlotta, hogy a díjcsomagot szívesen módosítja azonnal és ha kiválasztottam a készüléket, akkor otthonról rendeljem meg. Sajnos hamar kiderült, hogy mivel átállítottuk a díjcsomagot, ezért a hűségidő is meghosszabbodott így nem tudok készüléket vásárolni. Visszamentem az üzletbe, megbeszéltük hogy ez így valóban nem OK, ezért visszaállítják a díjcsomagom a korábbira. Sajnos ez azonnal nem sikerült, azt a választ kaptam hogy kell várni pár napot amíg az online felület frissül. Nos ez már több mint egy hete volt. Többször beszéltem az úriemberrel telefonon, de egyelőre semmi változás. Írtam a chat részben is a problémámról, ott azt írták hogy ezt azonnal vissza kéne tudni állítani, de csak az adott üzletben lehetséges....
Esetleg találkozott valaki hasonló problémával? Mit javasoltok?
Kérdés
hobor66
Sziasztok,
Szeretném a segítségeteket kérni a következő problémával kapcsolatban. Január 6.-án voltam az egyik T üzletben, hogy lemondjak egy készülék biztosítást és mivel a hűségem lassan lejár ezért érdeklődjek díjcsomag és készülék iránt. A díjcsomagot sikerült is kiválasztanom de a készülékben még nem voltam biztos. A kiszolgáló úriember felajánlotta, hogy a díjcsomagot szívesen módosítja azonnal és ha kiválasztottam a készüléket, akkor otthonról rendeljem meg. Sajnos hamar kiderült, hogy mivel átállítottuk a díjcsomagot, ezért a hűségidő is meghosszabbodott így nem tudok készüléket vásárolni. Visszamentem az üzletbe, megbeszéltük hogy ez így valóban nem OK, ezért visszaállítják a díjcsomagom a korábbira. Sajnos ez azonnal nem sikerült, azt a választ kaptam hogy kell várni pár napot amíg az online felület frissül. Nos ez már több mint egy hete volt. Többször beszéltem az úriemberrel telefonon, de egyelőre semmi változás. Írtam a chat részben is a problémámról, ott azt írták hogy ezt azonnal vissza kéne tudni állítani, de csak az adott üzletben lehetséges....
Esetleg találkozott valaki hasonló problémával? Mit javasoltok?
Előre is köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.