Lali 205

Telekom alkalmazás probléma

Kérdés

Sziasztok! Az lenne a problémám hogy tegnap megint be lehetett kapcsolni a díjmentes 3GB adatot. Én ezt a dominó csomagomban kapcsoltam be. Az előfizetésemen is be lehetett kapcsolni,de kb 3 óra után vissza léptem az alkalmazásba és az előfizetésemen már nem volt sehol ez az opció. Ez egy hiba,vagy direkt vették ki? A válaszokat várom és nagyon köszönöm! :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia!

A promóció Január 31.-ig tartott, ezért került ki az alkalmazásból.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most