Wolf72 Posztolva ekkor: 2019. május 27. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2019. május 27. Üdv mindenkinek! ...tvgo mobil alkalmazással csak az alap csatik jönnek,pedig családi+hd csomagunk van...mi lehet a gond? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 abit Posztolva: 2019. május 27. Jelentés Megosztás Posztolva: 2019. május 27. Szia @Wolf72, Össze van rendelve az előfizetésed a TVGo fiókoddal? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2019. május 30. Jelentés Megosztás Posztolva: 2019. május 30. Ekkor: 2019. 05. 27. at 19:04, Wolf72 írta: Üdv mindenkinek! ...tvgo mobil alkalmazással csak az alap csatik jönnek,pedig családi+hd csomagunk van...mi lehet a gond? Szerintem jelentsd be hibára a 1414-en, már lehet rég megoldották volna! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Wolf72 Posztolva: 2019. május 29. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2019. május 29. Igen ,össze!..amikor a közszolgálati után az rtl-t akarom,akkor kiírja,h az előfizetésem nem tartalmazza ezt a csatornát stb! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 abit Posztolva: 2019. május 29. Jelentés Megosztás Posztolva: 2019. május 29. (szerkesztve) 6 órája, Wolf72 írta: Igen ,össze!..amikor a közszolgálati után az rtl-t akarom,akkor kiírja,h az előfizetésem nem tartalmazza ezt a csatornát stb! A beállításokban az IPTv STB-vel kapcsoltad össze, vagy megadtad a MT azonosító + jelszó kombinációd? Ez jelenti a pontos összecsatlakoztatást. Később ezt látni is fogod a fiókodban majd. Ha ez még nincs meg, érdemes megpróbálni, mert csak utána fogod tudni nézni a többi csatornát. Ha már megvan, akkor más lehet a probléma. Érdemes ilyenkor újratelepíteni az applikációt, vagy ki- és bejelentkezni. Egyébként milyen készülékről próbálkozol? Szerkesztve ekkor: 2019. május 29. Szerkesztő: abit Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 abit Posztolva: 2019. május 30. Jelentés Megosztás Posztolva: 2019. május 30. (szerkesztve) 14 órája, Roli82 írta: Szerintem jelentsd be hibára a 1414-en, már lehet rég megoldották volna! Ha az előfizetés össze van kapcsolva a fiókkal - tehát ezt kizárhatjuk - valóban érdemes bejelenteni. Mostanában sokszor hibát dob fel az app nálam, igaz, miután elindítok egy csatornát, már nincs gond. (Minőséget leszámítva, megfelelő internetkapcsolat esetén is van, hogy csapnivaló a képminőség egy-két csatornánál.) Szerkesztve ekkor: 2019. május 30. Szerkesztő: abit Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Wolf72
Üdv mindenkinek!
...tvgo mobil alkalmazással csak az alap csatik jönnek,pedig családi+hd csomagunk van...mi lehet a gond?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.