Posztolva ekkor: June 3, 2019 Az lenne a kérdés bár egyenlegen ez van ami az első képen miért írja ezt a második képen ha fizetnék vele Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
3 Posztolva: July 10, 2019 Szívesen megkértem a Tés kontaktom, hogy jelezze, ha megjavult, és akkor megírom majd itt Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: July 10, 2019 Szia! Köszönöm, akkor kicsit megnyugodtam. Várom a javítást Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: July 10, 2019 Hello, átmeneti hiba Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: July 9, 2019 Szia! Nekem is ez volt a problémám és leválasztottam a fizetési módot. Újraindítottam a készüléket is utána, viszont azóta nem jelenik meg a Magyar Telekom mint fizetési mód, csak a bankkártya. Kicsit kellemetlen, mivel kimondottan emiatt lett feltöltve az egyenlegem, de azóta sem működik számomra és nem is igazán tudom másra elkölteni az összeget. Leválasztottam a google fiókomat is, ahogy más felületeken javasolták, majd újra hozzáadtam, de továbbra sincs opcióként a Telekom. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: June 5, 2019 Szia @Menyhért, A Google Play-ben a fizetési beállításoknál válaszd a "További fizetésbeállítások" opciót. Itt a fiókodba fog irányítani, ahol majd válaszd le a fizetési módot. Utána pedig próbáld újra beállítani. Még egy újraindítás is javasolt. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: June 5, 2019 Hello @Menyhért, fura, mit szeretnél venni? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Az lenne a kérdés bár egyenlegen ez van ami az első képen miért írja ezt a második képen ha fizetnék vele
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon