Marta0056

Telekom applikáció

Kérdés

Saját telefonszámomat az applikációhoz hozzáadtam. Eddig tudtam netet rendelni, minden jól működött. Most a feltöltésének kívül semmit nem enged. Lehetséges, hogy valaki a számomat  a saját applikációjához hozzáadta? Segítségeteket köszönöm!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

Úgytudom, hogy lehetséges hozzáadni az előfizetést több Telekom fiókhoz is, de ez csak bizonyos jelszavak birtokában lehetséges, így nem valószínű, hogy ez történt volna.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem valószínű hogy abból eredne a hiba, hogy más hozzáadta volna a számod. 

Töröld az applikáció összes adatát, majd jelentkezz be újra. Ha a hiba továbbra is fennáll, akkor valamilyen szerveroldali bug lesz. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm a választ! Kipróbálom 😊 Amúgy az lehetséges, hogy hozzáadták a számom? Köszi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most