Marta0056 Posztolva ekkor: 2019. június 11. Megosztás Posztolva ekkor: 2019. június 11. Saját telefonszámomat az applikációhoz hozzáadtam. Eddig tudtam netet rendelni, minden jól működött. Most a feltöltésének kívül semmit nem enged. Lehetséges, hogy valaki a számomat a saját applikációjához hozzáadta? Segítségeteket köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2019. június 19. Megosztás Posztolva: 2019. június 19. Nem valószínű hogy abból eredne a hiba, hogy más hozzáadta volna a számod. Töröld az applikáció összes adatát, majd jelentkezz be újra. Ha a hiba továbbra is fennáll, akkor valamilyen szerveroldali bug lesz. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Marta0056 Posztolva: 2019. június 21. Szerző Megosztás Posztolva: 2019. június 21. Köszönöm a választ! Kipróbálom ? Amúgy az lehetséges, hogy hozzáadták a számom? Köszi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 btz Posztolva: 2019. június 21. Megosztás Posztolva: 2019. június 21. (szerkesztve) Úgytudom, hogy lehetséges hozzáadni az előfizetést több Telekom fiókhoz is, de ez csak bizonyos jelszavak birtokában lehetséges, így nem valószínű, hogy ez történt volna. Szerkesztve ekkor: 2019. június 24. Szerkesztő: btz Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Marta0056
Saját telefonszámomat az applikációhoz hozzáadtam. Eddig tudtam netet rendelni, minden jól működött. Most a feltöltésének kívül semmit nem enged. Lehetséges, hogy valaki a számomat a saját applikációjához hozzáadta? Segítségeteket köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.