DOMBI ZOLTÁNNÉ

adategyeztetés

Kérdés

Véletlenül töröltem az üzenetemet, amit kaptam az adategyeztetéskor, így nem tudom használni a mobilomat, számom : + 3630*****
Kérek segítséget online módon, mivel jelenleg járóképtelen vagyok bemenni egy üzletükbe.
Köszönettel:
***** Zoltánné

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Hello, Domino kártyának nincs MT azonosítója, és jelszava is csak akkor, ha korábban készített a hölgy (a kérése alapján kétlem). ha a kódot törölte, akkor viszont hiába lenne esetleg Telekom fiókja (az online aktiváláshoz), még telefonon sem, csak Té üzletben tudnak majd segíteni. a fentiek alapján viszont az új hívószám vásárlás tűnik a legegyszerűbbnek

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Tévedés: "Véletlenül töröltem az üzenetemet, amit kaptam az adategyeztetéskor," 

Ekkor: 13/06/2019 at 17:45, DOMBI ZOLTÁNNÉ írta:

Véletlenül töröltem az üzenetemet, amit kaptam az adategyeztetéskor, 

Ha törölte a kódot nem fogja tudni online megcsinálni 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Hölgyem! Ez egy fórum, itt sokan csak lelkes amatőrök vagyunk, sima hétköznapi emberek, nem ügyintézők. Soha ne adja meg a számát így nyilvánosan, mert utána csalók zaklathatják! :(

Azt tanácsolom, hogy a lejárt kártyát tegye egy készülékbe, és hívja róla 06 80 63 00 45 számot, ha még nem késő.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most