Noji

Maraton szolgáltatás

Kérdés

Hetek óta próbálom a telekom alkalmazáson keresztül megrendelni a Maraton 400 MB mobilinternet szolgáltatást. Minden egyes megrendelésnél azt írja ki, hogy sikertelen megrendelés, kérjük próbálja újra. Az önkiszolgáló ügyfélszolgálatot is próbáltam már, de ott csak a domino 1 GB és 4 GB- os csomagot jeleníti meg. Próbáltam hívni is az ügyfélszolgálatot, viszont soha nem kapcsolnak senkit, mivel állandóan azt mondják, hogy megnövekedett a várakozási idő.  Hogyan tudnám még bekapcsolni a szolgáltatást? Köszönöm.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Hello @Noji, a Té honlapján belépve próbáld (az alkalmazás és a 1777 mellett ott lehet még). gyerkőc számán megnéztem, látom, de nem rendeltem meg, így csak elvileg jó. ha nagyon elakadsz, akkor kérj segítséget chat-en (a Té honlapján böngészd a telókat, és rövidesen megjelenik). ja, és egyenleged ugye van, nem azért megy félre, mert nem elég rá?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most