Hetek óta próbálom a telekom alkalmazáson keresztül megrendelni a Maraton 400 MB mobilinternet szolgáltatást. Minden egyes megrendelésnél azt írja ki, hogy sikertelen megrendelés, kérjük próbálja újra. Az önkiszolgáló ügyfélszolgálatot is próbáltam már, de ott csak a domino 1 GB és 4 GB- os csomagot jeleníti meg. Próbáltam hívni is az ügyfélszolgálatot, viszont soha nem kapcsolnak senkit, mivel állandóan azt mondják, hogy megnövekedett a várakozási idő. Hogyan tudnám még bekapcsolni a szolgáltatást? Köszönöm.
Kérdés
Noji
Hetek óta próbálom a telekom alkalmazáson keresztül megrendelni a Maraton 400 MB mobilinternet szolgáltatást. Minden egyes megrendelésnél azt írja ki, hogy sikertelen megrendelés, kérjük próbálja újra. Az önkiszolgáló ügyfélszolgálatot is próbáltam már, de ott csak a domino 1 GB és 4 GB- os csomagot jeleníti meg. Próbáltam hívni is az ügyfélszolgálatot, viszont soha nem kapcsolnak senkit, mivel állandóan azt mondják, hogy megnövekedett a várakozási idő. Hogyan tudnám még bekapcsolni a szolgáltatást? Köszönöm.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.