""Július 24-én Samsung A3 mobilomon vegrehajtották az ütemezett frissítést, utána nem kapcsolódott az itthoni wifihez, azt jelezték, hogy "hitelesítési hiba tõrtént". újra beírtam a wifi jelszót, semmi... rutert kikapcsoltam, sremmi. Teljesen újraindítottam a rendszert, semmi.
A Tekekom megvizsgálta a vonalat, de minden rendben volt, sőt van egy tabletem, ami szintén hibátlaniul műkõdik a wifivel. A telefonomat a Samsung szervizbe elvittem, ott is műkõdõtt wifivel, a telefonnak sincs semmi baja. 5000 Ft-ért újra frissítették volna, de nem garantálták, h ogy az megoldja a gondomat, a gyári visszaállítás is kérdéses, sőt adatvesztéssel jár.
Kérnék segítséget, mit tudok tenni, nagyon hiányzik, és nagyon bosszsntó ez az egész!
Kérdés
Kálingerné Szalai Irén
""Július 24-én Samsung A3 mobilomon vegrehajtották az ütemezett frissítést, utána nem kapcsolódott az itthoni wifihez, azt jelezték, hogy "hitelesítési hiba tõrtént". újra beírtam a wifi jelszót, semmi... rutert kikapcsoltam, sremmi. Teljesen újraindítottam a rendszert, semmi.
A Tekekom megvizsgálta a vonalat, de minden rendben volt, sőt van egy tabletem, ami szintén hibátlaniul műkõdik a wifivel. A telefonomat a Samsung szervizbe elvittem, ott is műkõdõtt wifivel, a telefonnak sincs semmi baja. 5000 Ft-ért újra frissítették volna, de nem garantálták, h ogy az megoldja a gondomat, a gyári visszaállítás is kérdéses, sőt adatvesztéssel jár.
Kérnék segítséget, mit tudok tenni, nagyon hiányzik, és nagyon bosszsntó ez az egész!
Előre is köszönö mindennemű segítséget, ötletet.
Kálingerné Szalai Irén
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.