Kérdés

""Július 24-én Samsung A3 mobilomon vegrehajtották az ütemezett frissítést, utána nem kapcsolódott az itthoni wifihez,  azt jelezték, hogy "hitelesítési hiba tõrtént". újra beírtam a wifi jelszót, semmi... rutert kikapcsoltam, sremmi. Teljesen újraindítottam a rendszert, semmi.

A Tekekom megvizsgálta a vonalat, de minden rendben volt, sőt van egy tabletem, ami szintén hibátlaniul műkõdik a wifivel. A telefonomat a Samsung szervizbe elvittem, ott is műkõdõtt wifivel, a telefonnak sincs semmi baja.  5000 Ft-ért újra frissítették volna, de nem garantálták, h ogy az megoldja a gondomat, a gyári visszaállítás is kérdéses, sőt adatvesztéssel jár.

Kérnék segítséget, mit tudok tenni, nagyon hiányzik, és nagyon bosszsntó ez az egész! 

Előre is köszönö mindennemű segítséget,  ötletet. 

 

Kálingerné Szalai Irén

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia @Kálingerné Szalai Irén,

WPS-el próbáld meg felcsatlakoztatni a hálózatra.  Gyári visszaállítást tudom még javasolni,  előtte adatmentést érdemes végezni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most