Gele

Nem elérhető ip cím, blokkolva?

Kérdés

Sziasztok, ilyet be lehet jelenteni javításra hogy elérhetetlen egy ip cím? 100% adatvesztés felé pingelve. Különben erről az  ip-ről lenne szó: https://db-ip.com/80.156.160.134 

Vagy van valami a router beállításban hogy elérhető legyen?

Köszi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

12 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

Szerintem igazad van, tartomány van blokkolva, a teleno.-os mobilommal sem jön be, és most már a telekomoson se, és most beszéltem a szerelővel, Ő sem tudta elérni...

igen, írni fogok neki...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Gele

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Gele

Ha VPN-en megy akkor IP c8m csere is biztos eredményt hoz, hacsak nem egy egész tartomány van blokkolva azon a szerveren. 

Épp ezért a legjobban azzal járnál, ha az IP gazdájával beszélnél, mert egyre biztosabb, hogy ő/ők tiltanak. 

Nem venném ezt fenyegetésnek, csak a tényekről tájékoztatott. Gondolom az még kínosabb lenne, ha a havi számlán találkoznál azzal a ténnyel először, hogy fel lett számolva. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

De, vpn-en működik, csak 70-80ms-al nő a válaszidő, igen erre én is gondoltam hogy írok nekik

Az ügyfélszolgálatos hölgy már megfenyegetett hogyha nálam a hiba felszámolják :-)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ha VPN-en keresztül sem működik, akkor valószínűleg az IP csere sem fog eredményt hozni. 

De szerintem felvehetnéd a kapcsolatot azzal is, aki a szervert üzeneti azon az IP címen. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

koax van, gondolom akkor ki kell húznom a modemet jó sokáig és ha szerencsém van kapok másik ip-t,

a nordvpn-t kipróbáltam, nagyon felnyomja a ping időt sajna nem megoldás

 

köszi mégegyszer

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Gele

Csak koaxon. 

Vagy használhatsz proxit vagy VPN-t. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Köszi :-)

Cserélni csak úgy tudok hogy kihúzom a modemet és várok hátha kapok újat?

Közben megnéztem Telen..  mobilon is 4g-n teljesen más ip-ről, ott sem megy a cím pingelése, ez mi lehet?

Telekom mobil 4g-n megy a ping...

 

Mondjuk nem vagyok nagytudásu ebben a témában :-)

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Gele
kieg.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

IMG_20190804_135349.png

Eddig nagyon úgy néz ki. Próbálj meg IP címet cserélni. 

Persze be is jelentheted, ahogy az eredeti posztodban írtad, max annyit írhatnak, hogy nem Telekom hálózati hiba. Veszteni nem veszthetsz alapon jelentsd be. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szóval tőlem nem lehet az oldalt pingelni... ???

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mit akarsz rajta elérni? Pingelni lehet, nem Telekom hálózati probléma 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most