Pár napja nem működik a TV GO szolgáltatás az otthoni hálózatomon. Nem rémlik, hogy bármit elállítottam volna ez időben, mert nem igazán értek hozzá. Egyedül a Wifi extender-rel babráltam de simán VPS-el csatlakoztattam a hálózatra újra.
Mikor bejelentkezem a TV GO-ba a fiókommal ezt írja ki: "A művelet átmeneti technikai probléma miatt nem sikerült. Kérjük próbáld meg újra" Ettől függetlenül be léptet a fiókomba. De mikor meg szeretnék nyitni egy TV adást ezt a hibaüzenetet dobja ki: "Úgy tűnik, VPN vagy proxy használatával csatlakozol, ezért a tartalom lejátszása nem engedélyezett." Tudok olvasni és értelmezni is , tehát a hiba az én hálózatomban van de nem tudom mi állítódhatott el, vagy mit állíthattam el a tudtomon kívül, mert eddig működött frankón.
Attól függetlenül, hogy közvetlenül a router-re csatlakozok Wifi-n vagy az extenderen keresztül egyik formában sem működik, sem telefonról sem számítógépről. LAN-on csak a TV box csatlakozik, minden más Wifi-n. Mobilneten megy a szolgáltatás gond nélkül.
Kérlek titeket, ha valaki tud segíteni az türelemmel tegye és szájbarágósan
Kérdés
Tocsek1988
Sziasztok,
Pár napja nem működik a TV GO szolgáltatás az otthoni hálózatomon. Nem rémlik, hogy bármit elállítottam volna ez időben, mert nem igazán értek hozzá. Egyedül a Wifi extender-rel babráltam de simán VPS-el csatlakoztattam a hálózatra újra.
Mikor bejelentkezem a TV GO-ba a fiókommal ezt írja ki: "A művelet átmeneti technikai probléma miatt nem sikerült. Kérjük próbáld meg újra" Ettől függetlenül be léptet a fiókomba. De mikor meg szeretnék nyitni egy TV adást ezt a hibaüzenetet dobja ki: "Úgy tűnik, VPN vagy proxy használatával csatlakozol, ezért a tartalom lejátszása nem engedélyezett." Tudok olvasni és értelmezni is , tehát a hiba az én hálózatomban van de nem tudom mi állítódhatott el, vagy mit állíthattam el a tudtomon kívül, mert eddig működött frankón.
Attól függetlenül, hogy közvetlenül a router-re csatlakozok Wifi-n vagy az extenderen keresztül egyik formában sem működik, sem telefonról sem számítógépről. LAN-on csak a TV box csatlakozik, minden más Wifi-n. Mobilneten megy a szolgáltatás gond nélkül.
Kérlek titeket, ha valaki tud segíteni az türelemmel tegye és szájbarágósan
Köszönöm a megértést és a segítséget előre is.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.