Kérdés

Sziasztok,

 

Pár napja nem működik a TV GO szolgáltatás az otthoni hálózatomon. Nem rémlik, hogy bármit elállítottam volna ez időben, mert nem igazán értek hozzá. Egyedül a Wifi extender-rel babráltam de simán VPS-el csatlakoztattam a hálózatra újra.

Mikor bejelentkezem a TV GO-ba a fiókommal ezt írja ki: "A művelet átmeneti technikai probléma miatt nem sikerült. Kérjük próbáld meg újra" Ettől függetlenül be léptet a fiókomba. De mikor meg szeretnék nyitni egy TV adást ezt a hibaüzenetet dobja ki: "Úgy tűnik, VPN vagy proxy használatával csatlakozol, ezért a tartalom lejátszása nem engedélyezett." Tudok olvasni és értelmezni is :) , tehát a hiba az én hálózatomban van de nem tudom mi állítódhatott el, vagy mit állíthattam el a tudtomon kívül, mert eddig működött frankón.

Attól függetlenül, hogy közvetlenül a router-re csatlakozok Wifi-n vagy az extenderen keresztül egyik formában sem működik, sem telefonról sem számítógépről. LAN-on csak a TV box csatlakozik, minden más Wifi-n. Mobilneten megy a szolgáltatás gond nélkül.

Kérlek titeket, ha valaki tud segíteni az türelemmel tegye és szájbarágósan :)

Köszönöm a megértést és a segítséget előre is.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Milyen neted van? Válts IP címet a digitális elosztód újraindításával.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2019. augusztus 20. at 22:32, Tocsek1988 írta:

Sziasztok,


 

Pár napja nem működik a TV GO szolgáltatás az otthoni hálózatomon. Nem rémlik, hogy bármit elállítottam volna ez időben, mert nem igazán értek hozzá. Egyedül a Wifi extender-rel babráltam de simán VPS-el csatlakoztattam a hálózatra újra.

Mikor bejelentkezem a TV GO-ba a fiókommal ezt írja ki: "A művelet átmeneti technikai probléma miatt nem sikerült. Kérjük próbáld meg újra" Ettől függetlenül be léptet a fiókomba. De mikor meg szeretnék nyitni egy TV adást ezt a hibaüzenetet dobja ki: "Úgy tűnik, VPN vagy proxy használatával csatlakozol, ezért a tartalom lejátszása nem engedélyezett." Tudok olvasni és értelmezni is :) , tehát a hiba az én hálózatomban van de nem tudom mi állítódhatott el, vagy mit állíthattam el a tudtomon kívül, mert eddig működött frankón.

Attól függetlenül, hogy közvetlenül a router-re csatlakozok Wifi-n vagy az extenderen keresztül egyik formában sem működik, sem telefonról sem számítógépről. LAN-on csak a TV box csatlakozik, minden más Wifi-n. Mobilneten megy a szolgáltatás gond nélkül.

Kérlek titeket, ha valaki tud segíteni az türelemmel tegye és szájbarágósan :)

Köszönöm a megértést és a segítséget előre is.


 

Az IPv4 címedet érdemes lenne megnézni, hogy publikus IP vagy NAT-tolt IPv4 címet ad a telekomos hálózati egységnek.

NAT-tol cím esetén is ezt a hibát adja vissza.


 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most