Kérdés

Sziasztok!

Áramszünet után az egyik STB nem működik rendesen. Kiírja, hogy csatlakozás a helyi hálózathoz, illetve IP-cím lekérdezése, ki is pipálja ezeket, majd újra semmi és ezt ismétli folyamatosan.

Mit tudok vele kezdeni? Mindenképp telefonálnom kell a Telekomnak?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

@Bori

Áramtalanítsd majd helyezd újra áram alá és indítsd újra. Ellenőrizd, hogy minden csatlakozó a helyén van. Ha ez nem hoz eredményt, a 1414-es számon hívd az ügyfélszolgálatot cseréért. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most