Bebtó Krisztián vagyok Dusnokról.Két napja jártam a bajai telekomnál.Kaptam egy levelet,aminek segítségével leadhatom meghibásodott készülékemet (A50) szervízbe.A postán keresztül.Választ kaptam a szervízből,a garanciális javítás nem lehetséges,csakis a fizetéses javítás megoldható.Aminek az összege több mint 109.000 ezer ft.Ilyenkor mi lehet a legjobb megoldás? Ugyanis,ennyi pénzért már új telefont lehet venni.A telefonnak összetett hardver hibája volt.A mostani okostelefonok 2 - 3 havonta jelentkezik új hardveres (fizikai eszköz) hiba a készüléken (A50) és az elöző telefonon is többször (A5) ön is.4X volt szervízbe.És előzőleg is nem kaptam cseretelefont.
Kérdés
Bebtó Krisztián
Jónapot Kívánok.
Bebtó Krisztián vagyok Dusnokról.Két napja jártam a bajai telekomnál.Kaptam egy levelet,aminek segítségével leadhatom meghibásodott készülékemet (A50) szervízbe.A postán keresztül.Választ kaptam a szervízből,a garanciális javítás nem lehetséges,csakis a fizetéses javítás megoldható.Aminek az összege több mint 109.000 ezer ft.Ilyenkor mi lehet a legjobb megoldás? Ugyanis,ennyi pénzért már új telefont lehet venni.A telefonnak összetett hardver hibája volt.A mostani okostelefonok 2 - 3 havonta jelentkezik új hardveres (fizikai eszköz) hiba a készüléken (A50) és az elöző telefonon is többször (A5) ön is.4X volt szervízbe.És előzőleg is nem kaptam cseretelefont.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.