Tibi_04

Garancia jegy

Kérdés

Üdvözlet,

Az alábbi gondolatmenetben kérem a segítségeteket.

A Telekomnál online vásárolt Samsung mobiltelefonhoz nem jár "hagyományos, papír alapú" garancia jegy/számla, hanem azt, a saját Telekom fiókomból tudom letölteni. Azonban ez így önmagában érvénytelen, mivel nincs rajta bélyegző. Ezért be kell vele sétálnom egy Telekom üzletbe, ahol azonosítás után nyomnak rá egy bélyegzőt. Ezt követően válik érvényessé a garancia jegy.
Ez után (akár helyettem bárki) intézhez garanciális ügyet a lepecsételt garancia jeggyel a Telekomnál vagy akár közvetlenül a Samsungnál?

Jól tudom a fenti logikát?

Köszönöm előre is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Nálam a dokumentumoknál ott van :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Persze, és a Té oldalán belépve ugyanúgy le tudod tölteni, mint a garijegyet (mindjárt megnézem, nálam hogyan jelenik meg)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszi! Ha előfizetés mellé lett vásáolva a telefon, akkor is kell lennie számlának?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Hello @Tibi_04, szerintem túlbonyolítod (ha neten vetted, akkor nincs rajta, és nem is kell rá pecsét) B| normál esetben a garijegy elég, de ha biztosra akarsz menni, akkor számlával vagy a garijeggyel és a számlával adod le. vagy ezekkel küldesz bárkit leadni

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most