Az alábbi gondolatmenetben kérem a segítségeteket.
A Telekomnál online vásárolt Samsung mobiltelefonhoz nem jár "hagyományos, papír alapú" garancia jegy/számla, hanem azt, a saját Telekom fiókomból tudom letölteni. Azonban ez így önmagában érvénytelen, mivel nincs rajta bélyegző. Ezért be kell vele sétálnom egy Telekom üzletbe, ahol azonosítás után nyomnak rá egy bélyegzőt. Ezt követően válik érvényessé a garancia jegy.
Ez után (akár helyettem bárki) intézhez garanciális ügyet a lepecsételt garancia jeggyel a Telekomnál vagy akár közvetlenül a Samsungnál?
Kérdés
Tibi_04
Üdvözlet,
Az alábbi gondolatmenetben kérem a segítségeteket.
A Telekomnál online vásárolt Samsung mobiltelefonhoz nem jár "hagyományos, papír alapú" garancia jegy/számla, hanem azt, a saját Telekom fiókomból tudom letölteni. Azonban ez így önmagában érvénytelen, mivel nincs rajta bélyegző. Ezért be kell vele sétálnom egy Telekom üzletbe, ahol azonosítás után nyomnak rá egy bélyegzőt. Ezt követően válik érvényessé a garancia jegy.
Ez után (akár helyettem bárki) intézhez garanciális ügyet a lepecsételt garancia jeggyel a Telekomnál vagy akár közvetlenül a Samsungnál?
Jól tudom a fenti logikát?
Köszönöm előre is.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.