Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Garancia jegy


Tibi_04

Kérdés

Üdvözlet,

Az alábbi gondolatmenetben kérem a segítségeteket.

A Telekomnál online vásárolt Samsung mobiltelefonhoz nem jár "hagyományos, papír alapú" garancia jegy/számla, hanem azt, a saját Telekom fiókomból tudom letölteni. Azonban ez így önmagában érvénytelen, mivel nincs rajta bélyegző. Ezért be kell vele sétálnom egy Telekom üzletbe, ahol azonosítás után nyomnak rá egy bélyegzőt. Ezt követően válik érvényessé a garancia jegy.
Ez után (akár helyettem bárki) intézhez garanciális ügyet a lepecsételt garancia jeggyel a Telekomnál vagy akár közvetlenül a Samsungnál?

Jól tudom a fenti logikát?

Köszönöm előre is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Hello @Tibi_04, szerintem túlbonyolítod (ha neten vetted, akkor nincs rajta, és nem is kell rá pecsét) B| normál esetben a garijegy elég, de ha biztosra akarsz menni, akkor számlával vagy a garijeggyel és a számlával adod le. vagy ezekkel küldesz bárkit leadni

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...