Ildikó1991

folyószámla ügyintézés jogosultság

Kérdés

Hello!
Nemrég a Telekom alkalmazáson belül az én telefonszámomról léptem be a folyószámla ügyintézésbe,ezzel azt elérve,hogy édesanyám számáról elvette,az enyémhez pedig hozzáadta a jogot ezeknek a kezelésére.
Hogyan tudnánk ezt visszacsinálni? Milyen menüpontban kell visszaállítani?

Köszönöm!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szerintem kevered a folyószámlát a Telekom fiókkal. Telekom fiókhoz pedig bármikor hozzáadható bármilyen szolgáltatás. Néha előfordul, hogy látható ok nélkül leválasztódik

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most