Kérdés

Kedves mindenki,

Két hete online rendeltem egy telefon+tv kombinációt, a felületen rendben megjelent minden adat, szolgáltatás a címhez kapcsolódóan. 

Telefonos egyeztetés során derült ki, hogy a megrendelő felületen megadott cím nem szerepel a telekom belső rendszerében, annak ellenére, hogy megrendelni sikerült.

A megadott címen szolgáltatás biztosítható, ebben szinte teljesen biztos vagyok, mert ez egy ikerház, és a szomszédban adott a szolgáltatás, használják is. A bejáratban ott a koax kábel.

 

Két hete nem sikerül a címet érvényesíteni a belső rendszerben. Tud bárki bármilyen segítséget nyújtani a kérdés megoldásában? Addig jóformán oda sem tudunk költözni - no nem a tv hiányzik, hanem inkább az internet, a munkakörömből kifolyólag szükségem van rá.

 

Köszi előre is!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

19 órája, McBelaba írta:

Szia!

Ha érdekel akkor jelezd és privátban megírom.

Üdv.: Mc.Bélabá
 

Persze, hogy érdekel, ezért írtam ide :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most