Lajkó Tünde

Számla tartozás

Kérdés

Alulirott Lajkó Tünde  hivatkozván a következő ügyfél számra;853161021 Szeretném a segítségüket kérni mert egyetlen egy számlát sem kapok mivel a lakcímem megváltozott  én a szolgáltatásom szüneteltettem .és itt közöltem az új címem is ahová kértem a csekkeket esetleges tartozásomról.

most fogalmam sincs mennyi a tartozásom .erre a címre lennének szívesek nekem  választ küldeni.2371 Dabas Sári Rákóczi út 100

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Kedves Tünde!

A fórumon, nem igazán tudunk ez ügyben segíteni, mert mi is csak ügyfelek vagyunk.

Ilyen jellegű problémát a 1414 telefonszámon lehet jelezni, vagy írásban ezen a linken,

 utóbbinál 30 napon belül kell válaszolniuk, de általában 2 héten belül érkezik válasz!

Próbáld meg azt, hogy belépsz a Telekom fiókodba és ott megnézed, hogy mennyi a tartozás (amit ki is egyenlíthetsz akár bankkártyával) Telekom fiókot ezen a linken érheted el. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most