Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Számla tartozás


Lajkó Tünde

Kérdés

Alulirott L**** Tünde  hivatkozván a következő ügyfél számra;***** Szeretném a segítségüket kérni mert egyetlen egy számlát sem kapok mivel a lakcímem megváltozott  én a szolgáltatásom szüneteltettem .és itt közöltem az új címem is ahová kértem a csekkeket esetleges tartozásomról.

most fogalmam sincs mennyi a tartozásom .erre a címre lennének szívesek nekem  választ küldeni.*****

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Kedves Tünde!

A fórumon, nem igazán tudunk ez ügyben segíteni, mert mi is csak ügyfelek vagyunk.

Ilyen jellegű problémát a 1414 telefonszámon lehet jelezni, vagy írásban ezen a linken,

 utóbbinál 30 napon belül kell válaszolniuk, de általában 2 héten belül érkezik válasz!

Próbáld meg azt, hogy belépsz a Telekom fiókodba és ott megnézed, hogy mennyi a tartozás (amit ki is egyenlíthetsz akár bankkártyával) Telekom fiókot ezen a linken érheted el. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...