Fecc

Speedport W 724V wifi probléma

Kérdés

Sziasztok!

Otthoni internetemhez a Telekom által biztosított Speedport W 724V modem-routert használom egy-két éve. Hosszútávon minden probléma nélkül működött, aztán néhány hónapja a wifi csatlakozással történt valami. Leginkább telefonon jelentkeznek ezek a dolgok; böngészőben az oldalak elsőre egyáltalán nem töltenek be, vagy hiányosan, a legtöbb esetben a képek többszöri frissítés után sem jelennek meg a weboldalakon. E-maileknél a szöveg általában megjelenik, de a képek többnyire nem. Appok nem frissítik a tartalmakat, chatalkalmazásokon keresztül egy fájl (pl. kép) elküldése nagyon hosszú ideig tart, amennyiben egyáltalán sikerül.

Több alkalommal jeleztem a hibát a Telekomnak, szerelők is jártak itt, de nem tapasztaltak semmiféle problémát, illetve minden alkalommal hozzátették, hogy a wifi csak kiegészítőszolgáltatás részükről, nem kötelező adniuk. Egyik szerelőjük azt tanácsolta próbáljak meg esetleg egy másik eszközzel wifit szórni a házban, mert ez az eszköz nem a wifi stabilitásáról híres.

Vásároltam egy TP-Link TD-W9970-es eszközt, amit modem-routerként szerettem volna használni, de mivel a net (amint az számomra később kiderült) csak T-s eszközön keresztül biztosított, ezért csak routerként használom úgy, hogy a Speedport jelenleg kizárólag modemként üzemel. Viszont a hiba továbbra is fennmaradt.

Próbáltam utánakeresni a dolognak, mindenféle beállításokon végigmentem mindkét eszközön, reseteltem is több alkalommal mindent, de semmi nem oldotta meg a problémát. Ugyanakkor az eszközök (Speedport vagy Tp-link) újraindítása után néhány percig minden működik hiba nélkül. 

Eleinte a telefon(ok) hibájára is gyanakodtam (laptopról csatlakozva a wifire nincs ilyen jellegű probléma) , de más wifikhez csatlakozva nem jelentkezik ez a hiba.

Van valakinek bármilyen ötlete, hogy mi lehet a probléma?

A válaszokat előre is köszönöm!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Fecc

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

3 perce, zsolesz555 írta:

Üdv! 

2-3 napja ugyan ez a problémám nekem is! Nekem is ez a vacak  Speedport W 724V készülékem van! Esetleg megoldódott már a problémád? A T-home részéről nagyon nem tetszik a hozzáállás, ha nem oldják meg a problémát, biztos otthagyom őket! 

Szia Zsolesz! 

Igen, megoldódott a dolog, bár 100%-ban nem tudok megoldást mondani. Nálam a hibát a uTorrent okozta. Egy asztali gépen és egy laptopon is használom a klienst és akármelyiken futott a program, a wifi hiba fennállt, akár volt fel/letöltésem, akár nem. Elképzelhető, hogy valamilyen beállítással a torrentkliensen belül megoldható, hogy egyszerre futhasson az is és a wifi is működjön, de ennek már nem jártam utána. Mivel egyébként sem használom gyakran, ezért megoldottam azzal, hogy egyáltalán nem futtatom a háttérben a klienst.  

Egyébként én alapvetően egész segítőkésznek találtam a T-s ügyfélszolgálatot, csak úgy tűnik, annyira "lehetetlen" hibáról van szó, hogy nem tudtak vele mit kezdeni. :) A 1422-t is hívtam végső megoldásként, de ott is azt mondta a kolléga, miután tisztáztuk, hogy az általa javasolt lehetőségeket már korábban végigpróbálgattam, hogy fogalma sincs mi lehet a hiba. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv! 

2-3 napja ugyan ez a problémám nekem is! Nekem is ez a vacak  Speedport W 724V készülékem van! Esetleg megoldódott már a problémád? A T-home részéről nagyon nem tetszik a hozzáállás, ha nem oldják meg a problémát, biztos otthagyom őket! 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most