istvan9022

Plex elérhetetlen

Kérdés

Posztolva ekkor: (szerkesztve)

Sziasztok,

Van egy NAS-om amin fut egy plex server. Most váltottam Telekomra és problémáim vannak az elérhetőségével, de csak a plex alkalmazásokban.

Bárhonnan elérem a plexemet a 32400-as porton, azonban a Plex alkalmazások amik a TV-n valamint a telefonon vannak azt mondják, hogy elérhetetlen a szerver. Ha újraindítom a NAS-t akkor működnek ezek ezekben az alkalmazásokban is egy ideig, de aztán újból elérhetetlenek a Plex alkalmazásból.

Ez idő alatt a böngészőben teljes mértékben elérhető a szerver a 32400-as porton, csak az alkalmazásokkal van probléma. Eddig nem volt semmilyen hiba amig más szolgáltatónál voltam (*****). A Plex szerveren azóta semmilyen hálózati vagy egyéb változás nem történt.  Egyedül a  szolgáltató váltás volt a változás. A port forwardingnál engélyeztem a 32400-at. De nem hiszem, hogy mást kellene csinálnom a telekomos routeren. Vagy igen?

A telekomos routerem:  Sagemcom FAST3890V3

Tudnátok segíteni? Köszönöm

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: istvan9022
telekemos router kiegészítés

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia istván9022! Ebben az esetben, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel és jelentsd be a problémát! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most