AnnaSze Posztolva ekkor: 2020. június 29. Megosztás Posztolva ekkor: 2020. június 29. A 2020.06.23.-án megkapott internet számla befizetési határideje 2020.06.23 ami egy "kicsit" tarthatlan, mivel a múltban van. Érdemes lenne reális határidőket szabni a befizetéshez, ami figyelembe veszi a postai kézbesítést is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 AnnaSze Posztolva: 2020. június 29. Szerző Megosztás Posztolva: 2020. június 29. Szia Rita, Sajnos az újraküldés az ez esetben nem releváns, mert nem elveszett a levél. "Csupán" későn lett faladva, vagy méginkább a számlára írt határidő abszolut irreális a postázás időigényét tekintve. Feltétlezem a cél az elektronikus számla irányába terelni a sok "ősembert" ? Mindenesetre elég komikus (vagy vérmérséklettől függően dühítő), ha 26.-án kapsz kézhez (már nem először) egy 23.-án esedékes és így már lejárt számlát. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 teherwagon Posztolva: 2020. június 30. Megosztás Posztolva: 2020. június 30. Hello @AnnaSze, jogos, engem speciel dühítene viszont a posta sajna ilyen (az én cégemnél még a járvány előtt, tehát "normál" helyzetben teszteltük az automata és a manuális levélküldést Budapestre és vidékre, siralmas lett az eredmény, pár nap és két hét között volt a szórás, és a számuk alapján a két hetesek sem számítottak kivételnek), szerintem @RitaK ezért javasolta az elektronikus számlát. én pl. Díjneten fizetem, mint egy csomó más szolgáltatóét. azt valószínűleg azonnal megkapom, és jön róla e-mail figyelmeztetés is. havonta párszor ránézek, bankkártyával becsengetem, amiket kell, nincs elkeveredés, időrablás, bosszúság Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom RitaK Posztolva: 2020. június 29. Telekom Megosztás Posztolva: 2020. június 29. Szia! Nagyon sajnáljuk, hogy nem érkezett meg időben a számlád. Rendszerünk mindig a lezárást követő hónap első hetében készíti el a számlákat és folyamatosan postázza az előfizetőknek. Javasoljuk, hogyha 20-a körüli általában a számlabefizetési határidőd és kb. 10 vagy 14-ig nem érkezik meg adott hónapban a csekk, akkor lehetséges jelezni részünkre és újraküldjük. Adott hónapban 25-ig egy alkalommal biztosítjuk a számla díjmentes újraküldését. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22 között, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között érheted el weboldalunkon, a felugró chates ablakban (pl.: készülék keresésekor). Ha lehetőséged van rá, akár Elektronikus számlát is kérhetsz, így minden hónapban online küldenénk meg a számlaértesítőt és a honlapunkon vagy a Telekom Appban tudnád megtekinteni és befizetni, ezáltal nem adódna gond, hogy bármilyen okból késedelemmel érkezzen meg hozzád a számla. Honlapunkon ide kattintva találsz leírást az Elektronikus számlával kapcsolatban. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
AnnaSze
A 2020.06.23.-án megkapott internet számla befizetési határideje 2020.06.23 ami egy "kicsit" tarthatlan, mivel a múltban van.
Érdemes lenne reális határidőket szabni a befizetéshez, ami figyelembe veszi a postai kézbesítést is.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.