AnnaSze

Befizetési határidő a múltban

Kérdés

A 2020.06.23.-án megkapott internet számla befizetési határideje 2020.06.23 ami egy "kicsit" tarthatlan, mivel a múltban van.

Érdemes lenne reális határidőket szabni a befizetéshez, ami figyelembe veszi a postai kézbesítést is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Szia Rita,

Sajnos az újraküldés az ez esetben nem releváns, mert nem elveszett a levél. "Csupán" későn lett faladva, vagy méginkább a számlára írt határidő abszolut irreális a postázás időigényét tekintve. Feltétlezem a cél az elektronikus számla irányába terelni a sok "ősembert" :)?
 

Mindenesetre elég komikus (vagy vérmérséklettől függően dühítő), ha 26.-án kapsz kézhez (már nem először) egy 23.-án esedékes és így már lejárt számlát.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @AnnaSze, jogos, engem speciel dühítene :( viszont a posta sajna ilyen (az én cégemnél még a járvány előtt, tehát "normál" helyzetben teszteltük az automata és a manuális levélküldést Budapestre és vidékre, siralmas lett az eredmény, pár nap és két hét között volt a szórás, és a számuk alapján a két hetesek sem számítottak kivételnek), szerintem @RitaK ezért javasolta az elektronikus számlát. én pl. Díjneten fizetem, mint egy csomó más szolgáltatóét. azt valószínűleg azonnal megkapom, és jön róla e-mail figyelmeztetés is. havonta párszor ránézek, bankkártyával becsengetem, amiket kell, nincs elkeveredés, időrablás, bosszúság

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Nagyon sajnáljuk, hogy nem érkezett meg időben a számlád. Rendszerünk mindig a lezárást követő hónap első hetében készíti el a számlákat és folyamatosan postázza az előfizetőknek. Javasoljuk, hogyha 20-a körüli általában a számlabefizetési határidőd és kb. 10 vagy 14-ig nem érkezik meg adott hónapban a csekk, akkor lehetséges jelezni részünkre és újraküldjük. Adott hónapban 25-ig egy alkalommal biztosítjuk a számla díjmentes újraküldését. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22 között, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között érheted el weboldalunkon, a felugró chates ablakban (pl.: készülék keresésekor).

Ha lehetőséged van rá, akár Elektronikus számlát is kérhetsz, így minden hónapban online küldenénk meg a számlaértesítőt és a honlapunkon vagy a Telekom Appban tudnád megtekinteni és befizetni, ezáltal nem adódna gond, hogy bármilyen okból késedelemmel érkezzen meg hozzád a számla. Honlapunkon ide kattintva találsz leírást az Elektronikus számlával kapcsolatban.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most