Ugrás a tartalomhoz
  • 0

ping


Pupos Balázs

Kérdés

Hello! 

ugyanúgy fennáll a hiba semmit se javult bár meg se lepődök ezen munkatársam ugyanúgy beszámolt erről a hibáról szóval teljes mértékben feleslegesnek tartom részemről az erőfeszítést még amíg tart az e havi internet átvészelem aztán visz hall el nem tudom hinni, hogy 1 hónapja semmit nem tudnak kezdeni ezzel és hiába hívom a kollégájukat fogalma sincs arról ,hogy mi az a ping és mennyit is számít legjobb tanács az volt ,hogy várjak hát köszönöm talán 30 nap elég volt nem? Elmagyaráztam neki, hogy pontosan mi is a gond majd elárulta nekem azt amit eleve tudok én is , hogy rengeteg tényezőtől függ a válaszidő viszont nem pont erre voltam kíváncsi hanem arra , hogy az utóbbi 1 hónapban miért nem tudnak biztosítani legalább elfogadható minőségű mobilinternetet ami nem ingadozik kb 40 perc eltelte után és mondom ugyanez a probléma áll fent ismerősömnél is aki szintén havi 10000 ft-ot fizet tehát nem csak nálam van probléma  ezzel .

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom
Ekkor: 2020. 07. 16. at 21:38, Pupos Balázs írta:

Hello! 

ugyanúgy fennáll a hiba semmit se javult bár meg se lepődök ezen munkatársam ugyanúgy beszámolt erről a hibáról szóval teljes mértékben feleslegesnek tartom részemről az erőfeszítést még amíg tart az e havi internet átvészelem aztán visz hall el nem tudom hinni, hogy 1 hónapja semmit nem tudnak kezdeni ezzel és hiába hívom a kollégájukat fogalma sincs arról ,hogy mi az a ping és mennyit is számít legjobb tanács az volt ,hogy várjak hát köszönöm talán 30 nap elég volt nem? Elmagyaráztam neki, hogy pontosan mi is a gond majd elárulta nekem azt amit eleve tudok én is , hogy rengeteg tényezőtől függ a válaszidő viszont nem pont erre voltam kíváncsi hanem arra , hogy az utóbbi 1 hónapban miért nem tudnak biztosítani legalább elfogadható minőségű mobilinternetet ami nem ingadozik kb 40 perc eltelte után és mondom ugyanez a probléma áll fent ismerősömnél is aki szintén havi 10000 ft-ot fizet tehát nem csak nálam van probléma  ezzel .

Szia Balázs! Szomorúan olvastuk bejegyzésed és hogy problémát tapasztaltál. :( Mobilinternet használata esetén figyelembe kell venni az következő tényezőket, melyek befolyásolhatják az igénybevételt: kattints ide. A hibabejelentésed megteheted chates ügyintézőnknél is, akik rögzítik a bejelentést és annak alapján illetékes kollégáink kivizsgálják a probléma okát. Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...