Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Alacsony letöltés, magas feltöltés


Franky542

Kérdés

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom
Ekkor: 2020. 08. 09. at 11:23, Franky542 írta:

Sziasztok.

Mint az alábbi képen is látjátok elég nagy a differencia a letöltési sebesség és a feltöltési sebességem között.

4G Wifis routerről üzemel nálam az internet.

Esetleg ha valaki magyarázatot tudna nekem erre adni azt nagyon megköszönném. net.png

Szia @Franky542!


Kérjük, ha még nem tetted volna, indítsd újra a modemet. Ezt követően, ha nincs egyéb hiba a háttérben, helyre fog állni a szolgáltatás megfelelő működése.

Ha a modem újraindítása nem hozott eredményt kérjük, privát üzenetben az alábbi adatokat írd meg nekünk:
- előfizető neve,
- MT-ügyfél-azonosító,
- kapcsolattartó neve, telefonszáma,
és továbbítjuk az esetet műszaki csoportunknak. ^Levente

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
Ekkor: 2021. 07. 18. at 8:20, Gregorio1980 írta:

Sziasztok. 

Ugyanezzel a problémával küzdök én is. 4G routerben a letöltés átlagosan 7-8 Mbps a feltöltes meg stabilan 30Mbps körül. 

Tudnátok nekem is ebben segíteni!

Előre is köszönöm!

Üdv,

Gergő

0B108B47-D2C2-46E8-A591-9A3D679F0723.png779D5F37-5AA9-4447-AEA6-FEFE6C2323DC.png6CA97C85-E180-41F6-95A3-A749C2FEAF96.png

 

Szia Gregorio1980! Mobilinternet esetén az elérhető le- és feltöltési sebességet együttesen befolyásolja:

  • a készülék, amelyet használsz, pl. a készülék alkalmas-e 4G/LTE átvitelre,
  • a rádiós és forgalmi körülmények, földrajzi-domborzati viszonyok,
  • épületen belül egyes árnyékoló tényezők, falvastagság, ablakok távolsága,
  • valamint az is, hogy a szolgáltatás igénybevételi helyén a hálózat milyen sebességet támogat.

Amennyiben a használat helyén nem megfelelő térerőt tapasztalsz, kérjük, hogy a Telekom chaten vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szép napot. 
Már nem tudom kihez forduljak.
Lenne egy olyan problémám, hogy eddig 150Mb/s internetem volt.
2 napja átváltottam 1Gb/s ra. Kaptam új modemet ,mert az előző állítólag nem volt jó már hozzá.
T-mobil tehát szereld magad g csináltam a másikat is nem volt gond. Itt is össze lett rakva ahogy kell. Semmi nincs hozzá kötve csak vezetékes és csak a gép. 
Win 10. 1G Háló kártyám van mielőtt valaki megkérdezi. Szóval csomag váltás és érdekessége a dolognak, hogy nekem kicsit furcsák az adatok. 1,5 napja csak az ügyfélszolgálattal beszélek de nem tudják mi a baj. Linkelek be egy képet.  A feltöltési sebeségem Jóval nagyobb mint a letöltési. A szervizes szerint nálam van a hiba. Mondom ok lejjebb vittük a csomagot 500Mb -re.
Ott már valamilyen szinten reális volt. Ott mértünk 300/ 126 Durván.
Tudom van a garantált is de ez nem jó így szerintem. Azt szeretném ebből kihozni, hogy ha 1GB a net akkor nem fordítva kéne lennije az aránynak?
A letöltési sebeségnek nagyobbnak kéne lennie?

Névtelen.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A fentiekhez hasonló problémám van. 2mbit/s alatti letöltési és 20Mbit/s feletti feltöltési sebesség.

A jelenség hónapok óta fennáll

Huawei B535-8c5b routerrel

Samsung S10e

Xiaomi MI9T teló hotspotjaival

Win 11 és MacOS és IpadOS-el is ugyanaz a jelenség Pécsen és Budapesten, napszaktól függetlenül

 

az ügyfélszolgálat első körben semmit nem tudott tenni a szokásos már feljebb is felsorolt standard, semmit meg nem oldó válaszokon kívül.

Felmondhatom vajon az előfizetéseimet kötbér nélkül(összesen 5db van a Magenta1-ben) ha továbbra is használhatatlan a szolgáltatás?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A fentiekhez hasonló problémával küzdök Pécs mellett. Huawei B535-8c5b routerrel, illetve Huawei mate 20 Lite telefonnal. Annyival megspékelve, hogy a mobil torony kb 50 méterre van a ház mellett. Még ha az udvarra is viszem ki az eszközöket, akkor is gyakran 40-50MBit a feltöltés, míg a letöltés 5MBit körül van. Vannak pillanatok, mikor jó a letöltés is, de sajnos ez a ritkább... 

Sok esetben az újraindítás sem segít, van hogy megoldja, van hogy csak rövid időre... 

Mit lehet tenni? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia Teofil!

Kérjük, vedd fel a kapcsolatot online ügyfélszolgálatunkkal a honlapunkon elérhető chat-en. Kollégáink itt a pontos cím és az érintett hívószámok megadásával rögzíteni tudnak részedre egy hibabejelentést, műszakisaink pedig ez alapján kivizsgálják a jelenséget. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...