CSZ22

Nincs internet szolgáltatás

Kérdés

Kedves Szolgáltató!

A mai napon már hatodik órája nincs T-Home internetszolgáltatás Budapesten, a III. kerületben. Vandával, a mesterségesen intelligens munkatárssal már kétszer beszéltem, de semmi információ nincs arról, hogy mikor áll helyre a szolgáltatás. Ez  a probléma az utóbbi hetekben többször is előfordult és a jelenlegi pandémiás Home Office helyzetben ez nyilvánvalóan megnehezíti / ellehetetleníti a munkát. Szeretnék legalább itt információt kapni, hogy mikor áll helyre a szolgáltatás és több tájékoztatást a Telekomtól azon túl, hogy megkapom a havi számlákat a szolgáltatás díjáról, amit természetesen én viszont hiba nélkül fizessek be. Üdvözlettel.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Hello @CSZ22 és @Monik, a Té oldala szerint hálózat korszerűsítés van nálatok:

"2020. szeptember 4.

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Magyar Telekom Nyrt. hálózat korszerűsítést végez az alábbi időpontokban és helyszínen:

2020. szeptember 07. 08:00-tól október 02. 16:00-ig: Budapest III. (1031, 1034, 1036, 1037, 1038) kerületében (a tervezett üzemidő kiesés ideje: 180 perc)

A munkák következtében telefonszolgáltatásunk, internet és IPTV szolgáltatásunk szünetelése várható.

Amennyiben a jelzett időszakokon túl is szolgáltatásunkban üzemszünetet tapasztal, és rendelkezik digitális elosztóval, akkor kérjük, szíveskedjen újra indítani készülékét, amelynek segítségével az esetleges hibák megszűnnek. Abban az esetben, ha az észlelt hiba ezután is fennáll, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a Magyar Telekom hálózatából díjmentesen hívható 1414-es telefonszámon!

Az esetleges kényelmetlenségért Ügyfeleink elnézését, egyben szíves megértését kérjük."

a digitális elosztó újraindítása után mit tapasztaltok?

illetve ha nálunk ilyen van, a Té mindig értesít sms-ben (ha ti nem kaptok, akkor szerintem azért van, mert nincs megadva értesítési számotok, ezt érdemes megadni a Tének pont az ilyenek miatt)

és még egy utolsó tipp, ha legközelebb hasonlót tapasztaltok, és a Vanda nem mondja, hogy mi a helyzet, akkor mi itt próbálunk, vagy ha nem tudunk, a Tések a Té chat-jén segítenek

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ugyanezt tapasztaljuk mi is Óbudán. Semmi információ, tájékoztatás, biztatás, hogy nemsokára megjavítják, stb.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most