Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tvgo


VJános

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! Első körben azt tudjuk javasolni, hogy az alkalmazást telepítsd újra, a böngészőből pedig töröld az ideiglenes fájlokat, sütiket, előzményeket. Ha a hiba ezt követően is fenn áll, kérjük, küld el privát üzenetben az adatokat (MT azonosító, kapott hibaüzenet, regisztrált e-mail cím), hogy továbbítani tudjuk a bejelentést illetékes kollégáinknak. Köszönjük szépen! ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...