jutkazoli

Telekom TV GO bejelentkezés

Kérdés

Egyes eszközökön nem tudok bejelentkezni az új Telekom TV GO-ba. Hibaüzenet: felhasználónév vagy jelszó nem megfelelő. Pedig ezek biztosan jók, többször ellenőriztem. Próbáltam mobilon újratelepíteni az alkalmazást, laptopon pedig másik böngészőt, de egyik sem segített. Ellenőriztem, hogy nem léptem túl az egyszerre engedélyezett 5 felhasználót. Mi lehet a probléma?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia! Kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az alábbi adatokat és továbbítjuk szakértőinknek kivizsgálásra:

Belépési azonosító (Telefonszám/E-mail):

Platform (Android/iOS):

Operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1):

Készülék gyártója és típusa:

Alkalmazás verzió: (pl. 5.0):

Észlelés időpontja (2016.10.06 15-16 óra között):

Amennyiben böngészőben használod, úgy a böngészőt, illetve annak verziószámát is. Ha össze van regisztrálva otthoni szolgáltatással, akkor az MT azonosítódra és a hibajegyhez egy mobil elérhetőségre is szükségünk lenne. Előre is nagyon köszönjük!^Szilvia

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most