antal.ihasz Posztolva ekkor: 2020. november 12. Megosztás Posztolva ekkor: 2020. november 12. Tisztelt Telekom! A kérdésem az lenne, hogy szeretnék átiratni egy előfizetést másik névre, viszont a jelenlegi előfizető egészségügyi okok miatt nem tud megjelenni személyesen. Ebben az esetben, hogy tudunk eljárni? Köszönöm. Ihász Antal Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 teherwagon Posztolva: 2020. november 12. Megosztás Posztolva: 2020. november 12. Hello @antal.ihasz, otthoni vagy mobil? azért kérdezem, mert a Té honlapja alapján az otthoni mehet írásban is, be sem kell mennetek, de a mobil csak személyesen, így utóbbival kapcsolatban majd a @Telekom szakértőnk megmondja, mit lehet Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 antal.ihasz Posztolva: 2020. november 12. Szerző Megosztás Posztolva: 2020. november 12. Hello teherwagon! Köszönöm válaszod, de sajnos mobil. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 uzman Posztolva: 2020. november 12. Megosztás Posztolva: 2020. november 12. (szerkesztve) 2 órája, antal.ihasz írta: Hello teherwagon! Köszönöm válaszod, de sajnos mobil. Az átírás nem tudom, hogy /miért történne - családon belül vagy névmódosítás miatt (pl házasság), attól függően én még esetleg a meghatalmazással próbálkoznék. Ha egy harmadik személytől szeretnél átvenni egy meglévő szolgáltatást, akkor sajnos csak személyes megjelenés mellett működik, úgy gondolom. link Szerkesztve ekkor: 2020. november 12. Szerkesztő: uzman pontosítás Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 antal.ihasz Posztolva: 2020. november 12. Szerző Megosztás Posztolva: 2020. november 12. 1 perce, uzman írta: Én még esetleg a meghatalmazással próbálkoznék. link Köszi uzman! Ezt már próbáltam és konkrétan el*****ttek, GDPR-re hivatkozva. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
antal.ihasz
Tisztelt Telekom!
A kérdésem az lenne, hogy szeretnék átiratni egy előfizetést másik névre, viszont a jelenlegi előfizető egészségügyi okok miatt nem tud megjelenni személyesen. Ebben az esetben, hogy tudunk eljárni?
Köszönöm.
Ihász Antal
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.