antal.ihasz

Átírás

Kérdés

Tisztelt Telekom!

A kérdésem az lenne, hogy szeretnék átiratni egy előfizetést másik névre, viszont a jelenlegi előfizető egészségügyi okok miatt nem tud megjelenni személyesen. Ebben az esetben, hogy tudunk eljárni?

Köszönöm.

Ihász Antal

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Hello @antal.ihasz, otthoni vagy mobil? azért kérdezem, mert a Té honlapja alapján az otthoni mehet írásban is, be sem kell mennetek, de a mobil csak személyesen, így utóbbival kapcsolatban majd a @Telekom szakértőnk megmondja, mit lehet

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, antal.ihasz írta:

Hello teherwagon!

Köszönöm válaszod, de sajnos mobil.

 

Az átírás nem tudom, hogy /miért történne - családon belül vagy névmódosítás miatt (pl házasság), attól függően én még esetleg a meghatalmazással próbálkoznék.

Ha egy harmadik személytől szeretnél átvenni egy meglévő szolgáltatást, akkor sajnos csak személyes megjelenés mellett működik, úgy gondolom.

link

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: uzman
pontosítás

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 perce, uzman írta:

Én még esetleg a meghatalmazással próbálkoznék.

link

Köszi uzman!

Ezt már próbáltam és konkrétan el*****ttek, GDPR-re hivatkozva.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most