Idős Szüleim 2020. áprilisában elkötöztek a régi lakhelyüktől 200 km-távolságra, és kérték a szolgáltatás áthelyezését. Kérték ügyfélszolgálaton, kérték online. Az új szolgáltatási terület lehetőségéhez képest módosították a szolgáltatás tartalmát is. Ennek ellenére többszöri levelezés, személyes megkeresés során csak 5 hónap után vették tudomásul a kérésüket. Addig is fizették mindkét szolgáltatás díját, 5 hónap után jóvá is írták az addig mindkét helyszínre befizetett szolgáltatási díjat. Most viszont ismét a régi szolgáltatási helyszínről küldenek számlát. MIÉRT??? MIÉRT kell 82 és 77 éves idős embereket vegzálni a szolgáltatói tehetetlenség miatt???? MIÉRT?????
Kérdés
KoSanyo
Tisztelt Szolgáltató!
Idős Szüleim 2020. áprilisában elkötöztek a régi lakhelyüktől 200 km-távolságra, és kérték a szolgáltatás áthelyezését. Kérték ügyfélszolgálaton, kérték online. Az új szolgáltatási terület lehetőségéhez képest módosították a szolgáltatás tartalmát is. Ennek ellenére többszöri levelezés, személyes megkeresés során csak 5 hónap után vették tudomásul a kérésüket. Addig is fizették mindkét szolgáltatás díját, 5 hónap után jóvá is írták az addig mindkét helyszínre befizetett szolgáltatási díjat. Most viszont ismét a régi szolgáltatási helyszínről küldenek számlát. MIÉRT??? MIÉRT kell 82 és 77 éves idős embereket vegzálni a szolgáltatói tehetetlenség miatt???? MIÉRT?????
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.