Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Előfizetés áthelyezése - ilyen rettenetesen nehéz????


KoSanyo

Kérdés

Tisztelt Szolgáltató!

Idős Szüleim 2020. áprilisában elkötöztek a régi lakhelyüktől 200 km-távolságra, és kérték a szolgáltatás áthelyezését. Kérték ügyfélszolgálaton, kérték online. Az új szolgáltatási terület lehetőségéhez képest módosították a szolgáltatás tartalmát is. Ennek ellenére többszöri levelezés, személyes megkeresés során csak 5 hónap után vették tudomásul a kérésüket. Addig is fizették mindkét szolgáltatás díját, 5 hónap után jóvá is írták az addig mindkét helyszínre befizetett szolgáltatási díjat. Most viszont ismét a régi szolgáltatási helyszínről küldenek számlát. MIÉRT??? MIÉRT kell 82 és 77 éves idős embereket vegzálni a szolgáltatói tehetetlenség miatt???? MIÉRT?????

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...