KoSanyo

Előfizetés áthelyezése - ilyen rettenetesen nehéz????

Kérdés

Tisztelt Szolgáltató!

Idős Szüleim 2020. áprilisában elkötöztek a régi lakhelyüktől 200 km-távolságra, és kérték a szolgáltatás áthelyezését. Kérték ügyfélszolgálaton, kérték online. Az új szolgáltatási terület lehetőségéhez képest módosították a szolgáltatás tartalmát is. Ennek ellenére többszöri levelezés, személyes megkeresés során csak 5 hónap után vették tudomásul a kérésüket. Addig is fizették mindkét szolgáltatás díját, 5 hónap után jóvá is írták az addig mindkét helyszínre befizetett szolgáltatási díjat. Most viszont ismét a régi szolgáltatási helyszínről küldenek számlát. MIÉRT??? MIÉRT kell 82 és 77 éves idős embereket vegzálni a szolgáltatói tehetetlenség miatt???? MIÉRT?????

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Üdv

Erre sajnos mi itt nem tudunk válaszolni, maximum sajnálkozni. Telefonáljatok be és tegyetek számlareklamációt. Ennyit tudok javasolni. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most