Elakadtam egy samsung galaxy S20FE telefonnal társított galaxy watch active2 óra esimre állítása során (mindkettő Telekomos). A galaxy wearable alkalmazást megnyitva a mobilcsomagok menüpontban, a mobilcsomag beállításra kattintva nem nyílik meg a QR kód beviteli ablak, helyette azt írja ki, hogy "További tájékoztatást a szolgáltatótól kaphat" (Az órán a wifi bekapcsolva). A mai napon az ügyfélszolgálatnál jártam, ahol az órán gyári visszaállítás után sem oldódott meg a probléma, az ügyfélszolgálatos hölgy szerint az esim szolgáltatás az előfizetéshez aktív, annak automatikusan működni kellene, viszont az nem kerül az órára sehogy sem. Voltam a hivatalos Samsung szervízben, ott is egy gyári visszaállítással kezdtek, de ők sem boldogultak, gyakorlatilag az órára nem tudjuk feltelepíteni az esimet. Valami megoldást esetleg tudnának a problémára?
Kérdés
N Zoltán
Elakadtam egy samsung galaxy S20FE telefonnal társított galaxy watch active2 óra esimre állítása során (mindkettő Telekomos). A galaxy wearable alkalmazást megnyitva a mobilcsomagok menüpontban, a mobilcsomag beállításra kattintva nem nyílik meg a QR kód beviteli ablak, helyette azt írja ki, hogy "További tájékoztatást a szolgáltatótól kaphat" (Az órán a wifi bekapcsolva). A mai napon az ügyfélszolgálatnál jártam, ahol az órán gyári visszaállítás után sem oldódott meg a probléma, az ügyfélszolgálatos hölgy szerint az esim szolgáltatás az előfizetéshez aktív, annak automatikusan működni kellene, viszont az nem kerül az órára sehogy sem. Voltam a hivatalos Samsung szervízben, ott is egy gyári visszaállítással kezdtek, de ők sem boldogultak, gyakorlatilag az órára nem tudjuk feltelepíteni az esimet. Valami megoldást esetleg tudnának a problémára?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.