N Zoltán

eSIM aktiválás

Kérdés

Elakadtam egy samsung galaxy S20FE telefonnal társított galaxy watch active2  óra esimre állítása során (mindkettő Telekomos).  A galaxy wearable alkalmazást megnyitva a mobilcsomagok menüpontban, a mobilcsomag beállításra kattintva nem nyílik meg a QR kód beviteli ablak, helyette azt írja ki, hogy "További tájékoztatást a szolgáltatótól kaphat" (Az órán a wifi bekapcsolva). A mai napon az ügyfélszolgálatnál jártam, ahol az órán gyári visszaállítás után sem oldódott meg a probléma, az ügyfélszolgálatos hölgy szerint az esim szolgáltatás az előfizetéshez aktív, annak automatikusan működni kellene, viszont az nem kerül az órára sehogy sem. Voltam a hivatalos Samsung szervízben, ott is egy gyári visszaállítással kezdtek, de ők sem boldogultak, gyakorlatilag az órára nem tudjuk feltelepíteni az esimet. Valami megoldást esetleg tudnának a problémára? 

20201130145931_p.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Szia

Azt próbáltad, hogy átállítod a nyelvet angolra? Szerintem rosszul/hibásan van fordítva a program. Az angol nyelvű üzenet/felület úgy néz ki, mint a feltöltött képen. A felépítése és a tartalma is nagyon hasonlít a magyarra.

Vagy próbáld meg nyomkodni az ablak különböző pontjait, hátha ott van a QR kód megnyitást kezdeményező link, csak nincs kiemelve.

galaxy_watch_4b_eng.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ezek szerint a szoftver jó. Állítsd vissza magyarra.

Az ügyfélszolgálattal próbáljátok meg visszavonni az esimet és újra kiadni.

Ha jól értem az órát a Telekomtól vetted?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen, a telefont és az órát is a telekomtól vásároltam, tegnap voltam bent az ügyfélszolgálatnál, újraaktiválták az esimet, de nem oldódott meg a probléma. Az ügyintéző javasolta, hogy a fórumon érdeklődjek, mert az üf.szolgálatnál már nem dolgoznak  mobilos szakemberek akik mélyebben bele tudnak ásni a problémába.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: N Zoltán

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, N Zoltán írta:

Igen, a telefont és az órát is a telekomtól vásároltam, tegnap voltam bent az ügyfélszolgálatnál, újraaktiválták az esimet, de nem oldódott meg a probléma. Az ügyintéző javasolta, hogy a fórumon érdeklődjek, mert az üf.szolgálatnál már nem dolgoznak  mobilos szakemberek akik mélyebben bele tudnak ásni a problémába.

Bluetooth-on is kapcsolódik az óra? Azt írják, hogy nem elég ha csak wifin kapcsolódnak össze.

Valamint a T oldalán az alábbit találtam. Ezen írás szerint az ügyfélszolgálat távolról is fel tudja tölteni a SIM profilt az órára, csak be kell nekik diktálni az EID-t. Ha nem írja ki a rendelkezésre álló profilt, az nyilván azt jelenti, hogy nincs, tehát még valamit be kell állítani a szolgáltatói oldalról.

 

Screenshot_8.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most