Meglévő előfizetésemhez vásároltam online részletre mobilt hűségidő hosszabbítással.
14 napon belüli elállással leadtam egy Telekom üzletben a készüléket.
Majd tegnapi napon meg is kaptam a stornó számlát lekerült az előfizetésemről a készülék és nincs hüségidő sem.
Viszont hiába próbálok ugyanúgy egy másik készüléket részletre hűségidő hosszabbítással vásárolni a rendszer a készülék árával megegyező mértékű előleget kér!?
Pedig az első vásárlásnál nem volt ilyen!
Az üzletben említettek hogy 1-2 hét mire elintéződik az egész de mivel tegnap gyakorlatilag visszaállt minden azt gondoltam lehet újból rendelni!
Kérdés
swarb1
Szép napot!
Meglévő előfizetésemhez vásároltam online részletre mobilt hűségidő hosszabbítással.
14 napon belüli elállással leadtam egy Telekom üzletben a készüléket.
Majd tegnapi napon meg is kaptam a stornó számlát lekerült az előfizetésemről a készülék és nincs hüségidő sem.
Viszont hiába próbálok ugyanúgy egy másik készüléket részletre hűségidő hosszabbítással vásárolni a rendszer a készülék árával megegyező mértékű előleget kér!?
Pedig az első vásárlásnál nem volt ilyen!
Az üzletben említettek hogy 1-2 hét mire elintéződik az egész de mivel tegnap gyakorlatilag visszaállt minden azt gondoltam lehet újból rendelni!
Köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.