bbagdy Posztolva ekkor: 2020. december 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2020. december 6. Sziasztok! A rendszer működik, de egyáltalán nem látható a wifi hálózat, több mobilról se. Van ötletetek, hogy mi lehet a gond. Többször újraindítottuk már mind a rendszert, mind a mobilokat. Semmi. Tanácstalanok vagyunk. Üdv, Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2020. december 7. Megosztás Posztolva: 2020. december 7. Szia Kicsit bővebben kifejtenéd légy szíves, hogy mi a probléma és, hogy milyen eszközeid vannak? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bbagdy Posztolva: 2020. december 7. Szerző Megosztás Posztolva: 2020. december 7. Szia, Hogyne. Magenta1 előfizetésünk van és egy Kaon CG3000-es wifi routerünk van. A tv-nek is van egy de azzal nincs gond. A wifi router ránézésre üzemel, ahogy írtam a kábeltv is gond nélkül fut. De sajnos valamiért a wifi hálózatunk nem működik, egyáltalán nem található azzal az elnevezéssel wifi hálózat mint amivel eddig nap mint nap használtuk. Sőt egyáltalán semmilyen wifi hálózat se található (tehát nem átnevezés történhetett). Nincs ötletem. Köszönjük előre is választ! Üdv Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2020. december 7. Megosztás Posztolva: 2020. december 7. Szia Nézd meg légy szíves, hogy a modem elején világít vagy villog-e a wifi jelzőfénye. Ha nem világít és egyszer megnyomod az alsó WPS feliratú gombot, akkor be kellene, hogy kapcsolódjon. Illetve, hogy a modem menüjében nem-e ki van kapcsolva (szoftveresen) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bbagdy Posztolva: 2020. december 7. Szerző Megosztás Posztolva: 2020. december 7. Nagyon köszönjük a választ! Megnézem és ellenőrzöm a beállításokat. Szép napot! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
bbagdy
Sziasztok!
A rendszer működik, de egyáltalán nem látható a wifi hálózat, több mobilról se. Van ötletetek, hogy mi lehet a gond. Többször újraindítottuk már mind a rendszert, mind a mobilokat. Semmi. Tanácstalanok vagyunk.
Üdv,
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.