Bajuhovszki Roland

KAON CG3000 wifi probléma

Kérdés

December 17-én indítottam el ezt a modemet, új internet csomagra váltás miatt.

A múlt hétig semmi gond nem volt vele, több eszközzel is rá tudtam kapcsolódni a 2.4 GHz-esre. Minden eszközöm látta , kettő mobiltelefon és egy tablet. azóta azonban már eltünt a 2,4Ghz és maradt az 5 Ghz, amit csak egy mobil lát már. A tablet és a másik mobiltelefon egyszerűen nem látja a modemet.

Minden segítséget, ötletet megköszönök, mielőtt a Telekomhoz fordulnék.

Bajuhovszki Roland

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Üdv!

Lépj be az eszköz webes adminisztátori felületére és ellenőrizd a wifi beállításokat. Szükség esetén gyári beállítások visszaállítása vagy újraindítás.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most