Az elmúlt hónapban igényeltem önöktől egy Domino Fix kártyát. A megrendelésemet visszaigazolták, majd később lemondták. Az ügyfélszolgálatukon történő érdeklődésemre elmondták, hogy több tucat kártya van a nevemen ?????????. Hogyan lehetséges ez, amikor nem is vagyok az önök mobil előfizetője. Személyesen felkerestem az egyik üzletüket, ahol a munkatársuk közölte, hogy nem lehetséges a nevemen lévő, mintegy 63 számot kikapcsolni. Ha én nem tudom kikapcsoltatni, akkor ki tudja, illetve az önök IT biztonsági szakértői, illetve az ezen a területen foglakoztatott személyek miért nem tudnak fellépni. Hab a tortán a megkeresésemre adott válaszuk aktivitása. Három hét alatt nem sikerült megfogalmazni.
Kérdés
Marton Norbert
T. Szolgáltató!
Az elmúlt hónapban igényeltem önöktől egy Domino Fix kártyát. A megrendelésemet visszaigazolták, majd később lemondták. Az ügyfélszolgálatukon történő érdeklődésemre elmondták, hogy több tucat kártya van a nevemen ?????????. Hogyan lehetséges ez, amikor nem is vagyok az önök mobil előfizetője. Személyesen felkerestem az egyik üzletüket, ahol a munkatársuk közölte, hogy nem lehetséges a nevemen lévő, mintegy 63 számot kikapcsolni. Ha én nem tudom kikapcsoltatni, akkor ki tudja, illetve az önök IT biztonsági szakértői, illetve az ezen a területen foglakoztatott személyek miért nem tudnak fellépni. Hab a tortán a megkeresésemre adott válaszuk aktivitása. Három hét alatt nem sikerült megfogalmazni.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.