Ugrás a tartalomhoz
  • 0

elérted az egyidejű nézések maximálisan engedélyezett számát


bertomi

Kérdés

Miért van az ,hogy csak egy eszközön enged műsort nézni ? további 2 eszközön kiírja ,hogy "elérted az egyidejű nézések maximálisan engedélyezett számát" viszont az előbb volt egy hosszas reklám blokk azt minden gond nélkül nézhettem de mihelyt a film elkezdődött máris váratlan hiba történt. és ha rányomsz az oké gombra máris" elérted az egyidejű nézések maximálisan engedélyezett számát" és mehetsz a fenébe. Gratulálok ez szép munka. A reklámok mennek amit szeretnék nézni az nem.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Micsoda el***** egy cucc ez?? Válasz nincs a kérdésre úgy látom...
Nálam egy média box van. Jelenleg számítógépről próbáltam a TV GO-t, a média box nem is aktív, mert szándékosan kijelentkeztettem. Itt a böngészőből egymást követően 3 csatorna között váltottam, erre kiírta, hogy elértem a maximálisan használható készülékek számát úgy, hogy csak egy eszközzel vagyok bejelentkezve... és még azon se lehet nézni a műsort! :D Restartoltam a gépet és valamivel később újra beengedett, de a hiba ugyanaz, 3 csatorna és megint jelentkezik a fenti hiba. Ez így használhatatlan.
Ezért fizessünk elő kedves Telekom? Ma kötötték be, van 15 nap megoldani ezt a problémát, különben kénytelen leszek lemondani!
 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
14 perce, BrutalDT írta:

Micsoda el***** egy cucc ez?? Válasz nincs a kérdésre úgy látom...
Nálam egy média box van. Jelenleg számítógépről próbáltam a TV GO-t, a média box nem is aktív, mert szándékosan kijelentkeztettem. Itt a böngészőből egymást követően 3 csatorna között váltottam, erre kiírta, hogy elértem a maximálisan használható készülékek számát úgy, hogy csak egy eszközzel vagyok bejelentkezve... és még azon se lehet nézni a műsort! :D Restartoltam a gépet és valamivel később újra beengedett, de a hiba ugyanaz, 3 csatorna és megint jelentkezik a fenti hiba. Ez így használhatatlan.
Ezért fizessünk elő kedves Telekom? Ma kötötték be, van 15 nap megoldani ezt a problémát, különben kénytelen leszek lemondani!
 

Szia! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy küld el privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítód, a kapcsolattartói nevet és mobilszámot, és a TVGO regisztrált e-mail címet is, hogy továbbítani tudjuk a problémát illetékes csoportunknak javításra. Köszönjük. ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...