Zoli82 Posztolva ekkor: 2021. június 3. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. június 3. (szerkesztve) Sziasztok ! Note 10 Lite telóm van, és egy Galaxy Watch Active 2-es okosórám. Ma aktiváltam az e-simet az órámhoz, minden rendben ment, viszont ha a telefonom ki van kapcsolva, akkor nem kapom meg a hívást az órámra. Ez mitől lehet ? Szerkesztve ekkor: 2021. június 3. Szerkesztő: Zoli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. június 4. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. június 4. Szia Zoli! Javasoljuk, a mihamarabbi megoldás érdekében vedd fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkon keresztül. Leggyorsabban weblapunkon felugró chat-en keresztül. Ellenőrizzük a kártyák átirányításait, beállításait. ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Zoli82
Sziasztok !
Note 10 Lite telóm van, és egy Galaxy Watch Active 2-es okosórám. Ma aktiváltam az e-simet az órámhoz, minden rendben ment, viszont ha a telefonom ki van kapcsolva, akkor nem kapom meg a hívást az órámra. Ez mitől lehet ?
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Zoli82Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.