Szabó Máté Posztolva ekkor: 2021. július 14. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. július 14. Jónapot! Egy olyan kérdésem lenne hogy a telefonrendelésem mellé kaptam egy előfizetői SIM kártyát amin valószínüsítem az 5g mobilinternetet tartalmazza de beteszem a készülékbe és semmi azt írja nincs szolgáltatás ezt hogy lehetne megcsinálni? Esetleg aktiválni kell? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. július 14. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. július 14. Szia @Szabó Máté Az új előfizetői kártyákat aktiválni kell. A csomagban ehhez kellett kapj egy külön papír leírással a menetéről. Javasoljuk, az alapján végezd el és a mobil előfizetés szolgáltatása azonnal elindul. ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Szabó Máté Posztolva: 2021. július 14. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. július 14. Rendben köszönöm majd körülnézek hogy kaptam-e Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Szabó Máté
Jónapot!
Egy olyan kérdésem lenne hogy a telefonrendelésem mellé kaptam egy előfizetői SIM kártyát amin valószínüsítem az 5g mobilinternetet tartalmazza de beteszem a készülékbe és semmi azt írja nincs szolgáltatás ezt hogy lehetne megcsinálni?
Esetleg aktiválni kell?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.