Ugrás a tartalomhoz
  • 0

fourzen

Kérdés

Helló! Olyan probléma lenne, hogy nagyjából nyár eleje óta az idő többségében elég nagy packet lossokat tapasztalok. Lett egy modem váltás idén, de amikor ez megtörtént, egy hónapig legalább jó volt a net, semmi probléma nem volt, utána kezdte el csinálni.

ping.png

ping2.png

Kérdés az lenne, hogy nálam kell keresni a hibát, vagy a szolgáltatónál?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! Kérjük, privát üzenetben az alábbi adatokat írd meg nekünk:

- előfizető neve,

- MT-ügyfélazonosító,

- kapcsolattartó neve, telefonszáma,

- hatósági karanténban érintett vagy-e? (esetleges helyszíni kiszállás miatt szükséges információ)

és továbbítjuk a bejelentést műszaki kollégáknak kivizsgálásra. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...