Lassan egy hónapja kötöttem szerződést 2 év hűséggel, amiben korlátlan mobilinternet lenne, viszont egyszerűen használhatatlan. A probléma, hogy csatlakozik a hálózathoz majd 1-2 perc elteltével lecsatlakozik. A böngészők DNS hibát és hálózati időtúllépést dobnak vissza, routerben is ezek a problémák, illetve a routerben 10.xx vagy 100. xxx-es IP címet kapok más speed testen és más IP cím azonosító oldalon pedig 37. xx-es címet kapok. A probléma 4G és 5G-s hálózaton is illetve több eszközzel is próbálva fenn áll. Ennek tudatában az ügyfélszolgálat válasza nevetséges miszerint az "érintett" cellában nincs semmi probléma. Arról nem beszélve, hogy semmi választ nem kapok lassan két hete. Kérdésem az lenne, hogy a fogyasztóvédelemhez érdemes ezzel fordulni?
Kérdés
LMatt
Lassan egy hónapja kötöttem szerződést 2 év hűséggel, amiben korlátlan mobilinternet lenne, viszont egyszerűen használhatatlan. A probléma, hogy csatlakozik a hálózathoz majd 1-2 perc elteltével lecsatlakozik. A böngészők DNS hibát és hálózati időtúllépést dobnak vissza, routerben is ezek a problémák, illetve a routerben 10.xx vagy 100. xxx-es IP címet kapok más speed testen és más IP cím azonosító oldalon pedig 37. xx-es címet kapok. A probléma 4G és 5G-s hálózaton is illetve több eszközzel is próbálva fenn áll. Ennek tudatában az ügyfélszolgálat válasza nevetséges miszerint az "érintett" cellában nincs semmi probléma. Arról nem beszélve, hogy semmi választ nem kapok lassan két hete. Kérdésem az lenne, hogy a fogyasztóvédelemhez érdemes ezzel fordulni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.