EszterC

Miért kaptam új SIMet 5G előfizetéshez?

Kérdés

Üdv!

Szeretnék érdeklődni, hogy frissen módosított havi díjas csomagomhoz, amiben korlátlan 5G internet van, és az ehhez vett 5G képes készülékemhez miért kaptam új SIM-kártyát. Bele kell tennem a telefonba ahhoz, hogy használhassam a csomagom? A SIM-re az van írva: "havi díjas előfizetés SIM kártyája". Beleraktam a telefonomba, de nincs rajta mobilnet, így nem értek semmit. 

Dual simes a készülékem, de ha ezt a SIMet is beleteszem, akkor nincs helye a memóriakártyának.

Valamint olyan kérdésem is lenne, hogy a mobilnetet a csomagváltás óta 4G+-ként jelzi a készülékem. Ez lenne az 5G? Vagy nincs lefedettségem? 

Köszönöm a válaszokat.

 

Eszter

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

45 perce, EszterC írta:

Üdv!

Szeretnék érdeklődni, hogy frissen módosított havi díjas csomagomhoz, amiben korlátlan 5G internet van, és az ehhez vett 5G képes készülékemhez miért kaptam új SIM-kártyát. Bele kell tennem a telefonba ahhoz, hogy használhassam a csomagom? A SIM-re az van írva: "havi díjas előfizetés SIM kártyája". Beleraktam a telefonomba, de nincs rajta mobilnet, így nem értek semmit. 

Dual simes a készülékem, de ha ezt a SIMet is beleteszem, akkor nincs helye a memóriakártyának.

Valamint olyan kérdésem is lenne, hogy a mobilnetet a csomagváltás óta 4G+-ként jelzi a készülékem. Ez lenne az 5G? Vagy nincs lefedettségem? 

Köszönöm a válaszokat.

 

Eszter

Szia, Eszter!

 

Amennyiben régi típusú SIM kártyát használsz, akkor valóban küldünk Neked egy új SIM kártyát, melynek telefonszáma megegyezik a jelenlegi számoddal. Ahhoz, hogy leellenőrizhessük mi történt, keress minket chat felületünkön és egy rövid azonosítást követően segítségedre leszünk! ^Szilvi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
37 perce, Telekom szakértő írta:

Szia, Eszter!

 

Amennyiben régi típusú SIM kártyát használsz, akkor valóban küldünk Neked egy új SIM kártyát, melynek telefonszáma megegyezik a jelenlegi számoddal. Ahhoz, hogy leellenőrizhessük mi történt, keress minket chat felületünkön és egy rövid azonosítást követően segítségedre leszünk! ^Szilvi

Rendben, köszönöm! Megtettem, az ügyintéző sem tudta megmondani, miért kaptam SIMet, de az előfizetésemmel minden rendben van. :) 

Üdv:

Eszter

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most