Simon Zsolt

Mobilinternet folyamatos stabilitás probléma

Kérdés

Sziasztok!

Lenne itt egy kb. fél éve megoldatlan probléma. Szerintem gyorsabban haladna a dolog, ha az én nevemen lenne az előfizetés, de a lényeg ugyanaz, a mi házunkban nem jól működik a Telekomos mobilinternet. Tiszalúc, a torony tőlünk 200m-re, a térerő a házban a telefonokon minimális, a hotspoton jó (ebben van a szóbanforgó sim), van 4G és mégis percről percre változó az internet sebessége meg a velejárói (ping, packet loss, jitter) és a nap folyamán rengetegszer teljesen el is megy. A wifi térerő kiváló. A kert végéig kimentem vele kb. 60m.

Sokszor volt levelezés meg telefonálás a szolgáltatóval. 2x cseréltünk sim-kártyát. Más eszközbe rakva sem változott semmi, pontosabban telefonokban próbáltam még. A Telekom nem hajlandó kiküldeni szakembert, hogy megvizsgálja mi is okozhatja ezt a problémát. Az meg nekem nem elég, hogy az utcában megáll a mérőkocsi és a mérés eredményét elküldik emailben, ami természetesen az, hogy náluk nincs probléma. 

Úgy vagyok el egy darabig, hogy a saját Vodás netemmel játszok (PS4), ami havi 2GB, mert azzal semmilyen probléma nincs (van full térerő, nincs nagy ingás, nincs megszakadás, folyamatosan lehet játszani).  Már megfordult a fejemben, hogy átváltok a frankó csomagomról egy kevésbé jóra, amiben több net van, mert amúgy ez a 2GB elég kevés erre a célra.

Egy kicsit csapdában érzem magam, mert a másik 2 szolgáltatónál nincs így "külön" a korlátlan mobilnet. Meg valószínű másabb lenne a helyzet, ha nem kapcsoltunk volna hozzá 2 új telót részletre, de arra meg szükség van (nem adjuk vissza :D )

De az lenne a legjobb, ha megjavulna a net és mind boldogok lennénk. Mert hát, így van, hogy a számlák befizetését csak többszöri nekifutásra tudom elvégezni és szerintem az elég égő, ha a Telekom oldalára nem tudok belépni az internet miatt, befizetni az internetet. Én egy életrevaló stabil korlátlan mobilinternetet szeretnék, szóval az lenne a kérdésem, hogy mit lehet ilyen helyzetben tenni? 

Ez ügyben tapasztaltak alapján az eddigi random ügyintézők sajnos nem nagyon tudtak segíteni. Annyira tudnék örülni egy jó megoldásnak, hogy esküszöm szívesebben fizetném be a számlákat. És mellesleg az idegrendszerem is kicsit fellélegezne. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia Zsolt! Szomorúan olvastuk, hogy ilyen rossz tapasztalatod van szolgáltatásunk használata kapcsán. Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett előfizetések mobil telefonszámát  / MT-azonosítóját és megnézzük, mit lehet tenni a megoldás érdekében. ^Levente

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most